Deze site

Compatibiliteit | Disclaimer | Problemen

DISCLAIMER

Aan de publicaties op deze website kunnen geen rechten worden ontleend. De hoogte van de prijzen en de beschikbaarheid van de genoemde uitgaven zijn onder voorbehoud. De meest recente wijzigingen worden niet altijd zichtbaar tenzij uw browser verifieert of een nieuwere versie van de pagina opgehaald kan worden. Hieronder kunt u vinden hoe u dit instelt in uw internet browser:

Browser Menu
Internet Explorer-Extra - Internet Opties - Tijdelijke Internet Bestanden - Instellingen - Elke keer dat ik de pagina open
Mozilla Firefox-Bewerken - Voorkeuren - Geavanceerd - Buffers (als niet zichtbaar dubbelklikken op Geavanceerd) - Elke keer dat ik de pagina open
Netscape-Bewerken - Voorkeuren - Geavanceerd - Buffers (als niet zichtbaar dubbelklikken op Geavanceerd) - Elke keer dat ik de pagina open
Opera-Extra - Voorkeuren - Geschiedenis/Opslag - Documenten controleren - Altijd

COMPATIBILITEIT

De pagina's op deze site zijn getest met de laatste browser versies. Internet Explorer 9.0.8112.16421 , Mozilla Firefox 8.0 , Google Chrome 15.0.874.121 , Opera 11.52.

Voor de werking van het bestelformulier dient u voor deze site JavaScript 1.3 en pop-ups toe te staan in de browser.

PROBLEMEN

Bestelling via link geeft vreemde lettercombinaties in mijn email
Fondslijst ophalen duurt lang
Knoppen werken niet
Publieke computer zonder geconfigureerde e-mail client
Terug is zoek

Mijn probleem staat niet in de lijst

Bestelling via link geeft vreemde lettercombinaties in mijn email

Toelichting: De link die u gebruikt gaat er van uit dat uw e-mail applicatie in de meegegeven informatie de %xx lettercombinatie opvat als een codering van een teken buiten het normale alfabet valt, met rangnummer xx. In uw geval blijkt die aanname onuist.

Oplossing: Vervang overal %0D%0A door een overgang naar een nieuwe regel.

Publieke computer zonder geconfigureerde e-mail client

Toelichting: Op een publieke computer is geen e-mail client geconfigureerd met de instellingen voor uw e-mail account. Dat is ook niet wenselijk omdat u daarmee uw account voor derden beschikbaar maakt en uitnodigt tot misbruik. Heeft u dit per ongeluk toch gedaan? Verwijder dan het account. Vraag eventueel de plaatselijke systeembeheerder om hulp.

Oplossing: Wij raden u aan een e-mail te sturen naar het e-mail adres dat bij "Bestelling" staat aangegeven met de volgende informatie:

  • Per onderwerp van bestelling:
    1. ISBN
    2. Omschrijving van het artikel
    3. Boektitel waarbij het artikel geleverd wordt
    4. Auteur(s) van het boek
    5. Prijs als vermeldt op de site
    6. Aantal
  • Voor de verzending van de bestelling:
    1. Naam
    2. Straat + huisnummer + toevoeging
    3. Postcode + Woonplaats
    4. Telefoonnummer waar u te bereiken bent bij onduidelijkheden over de bestelling
    5. Een akkoordverklaring betreffende bijkomende verzendkosten volgens TPG-tarieven.

Fondslijst ophalen duurt lang

Toelichting: Het ophalen van de fondslijst kan wat langer duren bij een telefonische internetverbinding. Doordat de gehele fondslijst inclusief catalogi op één pagina staan kunt u heen en weer springen tussen catalogi en fondslijst zonder dat de pagina opnieuw hoeft de worden opgehaald vanaf internet. De snelheid is dan nog enkel afhankelijk van de (geheugen)capaciteiten van uw computer. Na het openen van het bestelformulier zou u zelfs de internetverbinding kunnen sluiten tot u uitgezocht en -besteld bent, om de bestelling te verzenden!

Knoppen werken niet

Toelichting: De knoppen op de site kunnen niet werken als u in uw browser één van de volgende opties de-activeert:

  • JavaScript
  • Pop-Ups voor deze site

Oplossing: Wij raden u aan deze opties voor deze site te activeren. Indien u dit niet wenselijk acht kunt u ons uw bestelling e-mailen. Gebruik daarvoor de link bij Bestellingen, midden in het bovenste kader op deze pagina.

Terug is zoek

Toelichting: Inderdaad bevat deze site geen links of knoppen om terug te gaan naar de vorige pagina of de vorige positie op dezelfde pagina.

Oplossing: Uw browser heeft in de ikonenbalk een knop met een pijltje naar links die deze functie uitvoert. Ook kunt u op het toetsenbord de toets Backspace of de combinatie Alt en Pijltje links gebruiken.

Mijn probleem staat niet in de lijst

Update uw browser naar de laatste versie en kijk of dat het probleem oplost.

Anders hebben wij de volgende informatie nodig om u te kunnen helpen:

  1. Een beschrijving van het probleem, welke informatie nog wel en welke niet meer getoond wordt, of waar het anderszins misgaat.
  2. Wanneer het probleem voor het eerst is geconstateerd en wanneer het zich zeker nog niet voordeed.
  3. Een beschrijving om het probleem te reproduceren.
  4. Het merk, type en versienummer van uw browser.
  5. Uw naam, adres en telefoongegevens.

Mail ons de informatie die u verzameld hebt op bovenstaande punten.